SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ (2022/3 SAYI: 44)
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ (2022/3 SAYI: 44)
Yazar - Makale | Sayfa | Dosya |
İçindekiler - İç Kapak | ||
Salime Gülay DOĞRU FELSEFİ ANTROPOLOJİ AÇISINDAN 2023 EĞİTİM VİZYON BELGESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
1-29 | |
Selin ŞAHİN PANDEMİ VE NEŞRİYAT: DİYANET GAZETESİ ve DİYANET AYLIK DERGİ’DE BİR MESELE OLARAK SALGIN HASTALIK |
30-52 | |
Demokaan DEMİREL MAY CAMERALISM BE EVALUATED under the MERCANTILIST THEORY? |
53-73 | |
Dilek USANMAZ TÜRKİYE’DE EKONOMİK ÖZGÜRLÜKLER, YOLSUZLUK ALGI ENDEKSİ ve BÜYÜME İLİŞKİSİ: 2000-2021 DÖNEMİNİN İNCELENMESİ |
74-96 | |
Fatma Dicle KARABINAR, Oğuzhan ÇARIKÇI MUHASEBE DERSİ ALAN ÖĞRENCİLERİN e-DÖNÜŞÜM SÜRECİNDE İŞ BULMA KAYGISI |
97-117 | |
Bilal KARABULUT İSLAMOFOBİ, ZENOFOBİ ve IRKÇILIĞIN İNSAN HAKLARI BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZİ |
118-139 | |
F. Burak YERLİKAYA, Yakup ALTAN YENİ KAMU İŞLETMECİLİĞİ KAPSAMINDA YENİ KURUMSAL İKTİSAT ANLAYIŞININ KAMU KURUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ |
140-159 | |
Jiguang DİNG, Yıbıng DING محمد بن عبد الله بن إلياس الصيني المؤسس في التعليم الإسلامي ودوره في التبادل الثقافي |
160-175 | |
Okan ÇINAR 2002-2018 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE SİYASİ PARTİLERİN KARTELLEŞMESİ |
176-200 | |
Ayhan KUŞÇULU OSMANLI DERGİLERİNDE JAPONYA (1868-1912) |
201-228 | |
Zekai ÖZTÜRK, Dilek UYSAL STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNİN ALGILANAN ETİK LİDERLİK ile DEĞERLENDİRİLMESİ: ÜNİVERSİTE HASTANESİ ÖRNEĞİ |
229-250 | |
Suat YILDIRIM, Süha ÇELİKKAYA TÜRKİYE’DE İKTİSAT ALANINDA HAZIRLANMIŞ OLAN DOKTORA TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ |
251-284 | |
Fidan ALHAS ÖRGÜTSEL SİNİZM ve ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: DEVLET SU İŞLERİ ÖRNEĞİ |
285-310 | |
Nedime GÜRELİ, Ahmet TOKGÖZLÜ SALDA GÖLÜ HAVZASI ENTEGRE HAVZA YÖNETİMİ ÖNERİLERİ |
311-350 | |
Elif Meryem YURDAKUL, Yusuf Ziya ŞİPAL DENİZ YOLUYLA İHRACAT, BALTIK KURU YÜK ENDEKSİ ve HAM PETROL FİYATLARI İLİŞKİSİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ |
351-368 | |
Sezer CİHANER KESER, Hanife Neris YÜKSEL 20. VE 21. YÜZYIL ANITLARINDA İDEOLOJİK SÖYLEMLERE DAİR BİR DEĞERLENDİRME |
369-397 |